Denis Lasić, v.d. direktora JP Autoceste Federacije BIH suočen sa mnogobrojnim problemima u ovom preduzeću i činjenici da su gradilišta zaustavljena te da nedostaju ozbiljne sume novca za nastavak gradnje Koridora Vc, za sada se samo obračunava sa kadrovima unutar preduzeća i to mahom Bošnjaka, koje smjenjuje i postavlja nove!
Nakon što je, ni mjesec dana nakon imenovanja, 23. juna 2023. godine, v.d. direktora Lasić napravio izmjene u rješenjima za imenovanje komisija za evaluaciju ponuda za izgradnju Koridora Vc, koje vodi Služba za nabavke po međunarodnim procedurama, te umjesto visoko edukovanih i iskusnih članova komisija, imenovao članove koji ne govore engleski jezik, a još manje poznaju pravila i procedure nabavki finansiranih od strane međunarodnih finansijskih institucija, sada je isto uradio i u Službi za projektovanje i građenje, sa šefovima projekata – predstavnicima investitora za dionice autoceste koje su u izgradnji.
Dio Rješenja koje je donio Lasić
Naime, Rješenjem od 13. oktobra 2023. godine Denis Lasić bez ikakvog obrazloženja ponovo je zloupotrijebio položaj i ovlasti, zamijenivši inžinjere sa dugogodišnjim iskustvom i dokazanim radom na ovim poslovima, sa inženjerima koji nemaju iskustva u vođenju velikih infrastrukturnih projekata.
Još jedna od nelogičnosti ovih izmjena je što su samo inženjeri predstavnici bošnjačkog naroda smijenjeni sa svojih funkcija, i to Samir Pirić, Alaga Husić, Edin Honić, Reuf Kadrić i Muamer Bristrić, dok su uposlenici Autocesta koji se izjašnjavaju kao Hrvati – Vesna Dodig i Antonio Križanac ostali na svojim pozicijama šefova projekata.
S obzirom na takvo stanje, legitimno je postaviti pitanje da li su smjene nastale zbog nezadovoljavajućeg rada šefova projekata ili smjene imaju sasvim drugu konotaciju.
Većini uposlenika nejasno je šta Lasić želi postići ovakvim postupcima, koji zasigurno ne vode boljem funkcionisanju JP Autoceste.
Smjene komisija za evaluaciju ponuda već se ogledaju u neuspješnim dodjelama ugovora, odnosno poništenju tendera, a smjene šefova projekata vjerovatno imaju za cilj „bolji odnos“ sa izvođačima radova, što implicira nelegalno stjecanje imovinske koristi.
(NAP)