Na “dodatne radove” potrošeno 90 miliona maraka: Svaki kilometar nezavršene zeničke obilaznice do sada koštao 52 miliona maraka

zaobilaznica

Jedan kilometar zeničke obilaznice, koja još nije u funkciji, koštao je Federaciju BiH 52 miliona maraka. Do sada je, za ovaj dio autoputa dug 5,8 kilometara, izvojeno 158 miliona eura, što je za 46 miliona eura više od ugovorene cijene. Dakle, Autoceste FBiH su na zeničkoj obilaznici za dodatne radove izvojile oko 90 miliona maraka. I sve je to navedeno u godišnjem Izvještaja JP Autoceste Federacije BiH koji je u posjedu Istrage.

Ukupna dužina ove dionice iznosi 5,8 kilometara. Prema dokumentu Autocesta, građevinska dozvola je više puta mijenjana i dopunjavana radi izmjena glavnog projekta zbog posljedica klizišta o kojem se, očito, nije vodilo računa prilikom projektovanja i određivanaj trase. Ugovor o gradnji ove zaobilaznice potpisan je 9. maja 2016. godine, a izvođaće radova izabrani su Euroasfalt i Strabag. Kada su u pitanju radovi, ugovorena vrijednost posla je bila 107 miliona eura. Rok za završetak radova bio je decembar 2018. godine. Onda je za direktora Autocesta postavljen Adnan Terzić i posao je krenuo. Barem kada su u pitanju – dodatni radovi.

 width=
ugovoreni radovi: 107 miliona eura

“Adendum br. 2 je potpisan 26.12. 2018. godine i istim je definiran privremeni produžetak radova od 365, tj do 18.11. 2019. godine što će uticati na ugovorenu cijenu. Adendum br. 3 potpisan je 31. 10. 2019. godine kojom je definisana procjena povećanja Ugovornog iznosa na 148.409.915 eura uključujući PDV”, navedeno je u, pored ostalog, u Izvještaju Autocesta FBIH.

Adendum broj 4 Autoceste su potpisale 20.2. 2020. godine i njime je definisan produžetak roka završetka radova od 365 dana., odnosno do 18. novembra 2020. godine.

Zenička obilaznica je, potom, svečano otvorena 25. novembra prošle godine, ali je ubrzo i zatvorena jer radovi nisu bili okončani.

 width=
Adnan Terzić

“Pa, šta sada”, zapitat će se generalni direktor Autocesta FBiH Adnan Terzić nakon što su ga novinari upitali zbog čega je ovaj dio autputa otvoren, pa zatvoren.

Pa, sada – finansije. Adendumi ili, prevedeo, dodatni ugovori Autoceste Federacije su na ovom projektu koštali 45 miliona eura. Umjesto ugovorenih 107 miliona eura, radovi na zeničkoj zaobilaznici plaćeni su – oko 152 miliona eura.

 width=
sa dodatnim radovima vrijednost posla 151,9 miliona eura

Ali nisu samo “dodatnim” ugovorima regulisani radovi na ovoj dionici. Autoceste FBiH su i za poslove nadzora izvojile više novca nego što je bilo planirano prvobitnim ugovorom. Umjesto ugovorenih 5,4 miliona eura, poslovi nadzora koštali su – 7,3 miliona eura, št je skoro dva miliona eura više nego je bilo planirano. Poslove nadzora u ovom slučaju vodili su Konzoricij Egis International i IPSA Institut d.o.o. Sarajevo. Saberemo li, tako, dodatne poslove na “radovima” i “nadzoru”, dolazimo do poskupljenja ovog projekta u iznosu 46 miliona eura u odnosu na prvobitno ugovorene poslove. I, unatoč svemu, ova dionica autoputa nije u funkciji.

Istraga.ba je sada dostupna na Google Play i App Store. Preuzmite aplikaciju i pratite najnovije vijesti na svojim uređajima.

lasic -

Evropsko tužilaštvo zvanično saopćilo: Troje službenika Autocesta Federacije osumnjičeno za međunarodni kriminal!

486317743_1071163871716548_8798517053387477093_n

Revizorski izvještaj za JP Autoceste FBiH otkrio niz propusta: Kroz četiri dionice "isparilo" 255 miliona eura

adnan-terzic

Inspektori FUP-a pretresaju objekte u vlasništvu Adnana Terzića, očekuje se njegovo hapšenje

lasic

Nepodobni Bošnjaci višak u Autocestama: Šta se krije iza Lasićeve sječe iskusnih inženjera!?

most-pocitelj

Ugrožen jedan od najkompleksnijih objekata na Koridoru Vc: Napukao most Počitelj

tunel-hranjen

Objavljujemo pismo JP Ausoceste Vladi Federacije BiH: Neki iskopi na tunelu Hranjen uopće nisu izvođeni

tunel-hranjen

Propao "projekat stoljeća": Radovi na tunelu Hranjen obustavljeni, novac potrošen, izgrađeni dio tunela neupotrebljiv, Euroasfalt traži još 100 miliona maraka

halid

SENAD AVDIĆ, SIDRAN, HALID, SARAJEVO BEZ NJIH: Halid je tražio od Avde da mu napiše pjesmu; kad sam je čuo, rekao sam mu da je promašio i temu i pjevača!

lasic -

Stigla službena obavijest iz Venecije: Evropski tužilac otvorio istragu protiv čelnika Autocesta. Lasić, Dževlan i Trhulj mijenjali ponude da bi zloupotrijebili novac Evropske investicijske banke!

Vijece-ministara-14

Skriveni dio usvojene Reformske agende: Ministri iz Trojke odustali od državnog zakona o gasu!

Vaskovic

Spavaj, Stari: Slobodan Vasković - novinarski Bora Čorba koji je umro u egzilu!

Siniša Zenica

Sky prepiske otkrivaju ko je pomagao ubici Zenici: Veljko Ražnatović je predao pare ljudima iz Banje Luke. U sve su bili umiješani Carinik Zdravko i pomoćnik ministra Nikola Sladoje!

nermin-niksic-09092015-JB-1914-1024x683-1-2

Povlašteni položaj za premijerovog sina: Firmi čiji je suvlasnik sin Nermina Nikšića mjesečno se iz Igmana isplaćuje između 100 i 150 hiljada KM

bh-telecom-4

''BH Telecom'' i preuzimanje ''Telemacha'': Šumovi u komunikaciji

Dudo i Ćazim

Tužilaštvo BiH podnijelo prijavu UDT-u: Državni tužilac Ćazim Hasanspahić u dogovoru sa Dubravkom Čamparom preko putnih naloga pratio kretanje istražitelja u slučajevima organiziranog kriminala!

Možda vas zanima

lasic -

Evropsko tužilaštvo zvanično saopćilo: Troje službenika Autocesta Federacije osumnjičeno za međunarodni kriminal!

Sabina ćudić

Vladajuća stranka ili nevladina udruga: Izbor Ćudić kao distanciranje Naše stranke od same sebe

G20tFS5XsAArQ-v

Čovićev novi učenik: Stanivuković kao 'umjereno lice' stare politike podjele BiH!

Dodik-sudnica-4

Analiza profesora Milana Blagojevića: Kako je Sud BiH spasio Milorada Dodika